eBay-Managed-Payments

תשלום מנוהל ב- eBay

eBay שינוי הפלטפורמה לתשלום מנוהל, eBay נחתמה על הסכם עם Adyen, תשלום עולמי מוביל, הסיבה העיקרית היא להפוך לשותף העיבוד העיקרי שלה לתשלום.

הסיבה למעבר לשירות התשלומים המנוהלים היא שיפור חווית הלקוח, באמצעות תשלומי תיווך בפלטפורמת מרקט פלייס שלה. eBay תנהל את כל התשלומים ותשנה את תהליך חוויית התשלום, זה יהיה פשוט יותר עבור קונים ומוכרים.

eBay חתמה על הסכם עם Ayden, מעבד תשלומים גלובלי, להפוך לשותף העיבוד העיקרי לתשלומים.

PayPal תהיה אפשרות תשלומים בקופה עבור רוכשי eBay

תנועת eBay לניהול התשלומים מתרחשת במהירות האפשרית, להשלים את התהליך הזה בפרמטרים של הסכם ההפעלה עם PayPal, שנותר על כנו באמצע 2020.

עובר לתשלום מנוהל, הכל לרווחה ומשפר את חווית הקונה והמוכר.

בשיטה זו eBay מרחיבה את בסיס הלקוחות.

בעולם המסחר האלקטרוני הלקוחות מעדיפים אזור תשלום אחד

כתשלומי ביניים של eBay, הקונים יוכלו להשלים את הרכישות שלהם ב- eBay.

eBay היא שוק עולמי המפעיל מעל 200 שווקים, על eBay להמשיך לספק אפשרויות תשלום מקומיות עבור מוכרים וקונים המותאמים לצרכיהם הייחודיים.

במהלך השנים האחרונות, eBay העבירה את העסק בכדי להשיג את הבחירה הטובה ביותר, רלוונטיות יותר ופלטפורמת מכירה חזקה יותר. יכולות התשלומים של eBay הן הצעד הבא באסטרטגיה של החברה, מתוך כוונה להניב יתרונות ויעילות משמעותיים לרוכשיה ומוכריה בעולם.

אז מה היתרונות?

הטבות למוכרים:

עלויות נמוכות יותר-

רוב המוכרים יכולים לצפות כי עלויות עיבוד התשלומים שלהם יופחתו לאחר המעבר למודל תשלומי הביניים של eBay, ויהנו ממבנה תמחור פשוט יותר ומגישה צפויה יותר לקרנות שלהם.

לִשְׁלוֹט-

מקום מרכזי לניהול תשלום. eBay עובדת על פתרונות שיספקו למוכרים מידע על עסקיהם ב- eBay, כולל מידע על תשלומים, והכל במקום אחד, כך שהמוכרים יוכלו לעקוב ולנהל בקלות את כל העסקאות והאינטראקציות שלהם עם לקוחות ב- eBay.

המרה משופרת

eBay מאמינה כי המוכרים יוכלו להגיע ליותר קונים ולשפר את ההמרה.

הטבות לקונים:

אפשרויות תשלום-

eBay מספק אפשרויות גדולות יותר באפשרויות התשלום בקופה.

קופה משולבת –

eBay תנהל את כל חווית הקופה ותספק חוויה יעילה יותר לצרכנים.

שותפות אסטרטגית-

כידוע לכולנו, השינוי קרה מכיוון ש- eBay חתמה על הסכם עם “Adyen” לניהול כל עיבוד התשלומים ולגלובאלי. עדין מפעילה עיבוד תשלומים עבור מספר מהשווקים העולמיים המובילים בעולם ומביאה לשותפות זו טביעת רגל עולמית רחבה עם פלטפורמה טכנולוגית גמישה וניתנת להרחבה.

השקעות לטווח ארוך

eBay מתחילים לבצע השקעות משמעותיות לבניית היכולות הנדרשות לתשלומי ביניים.

צוות הכספים של eBay מביא מומחיות משמעותית בנושא תשלומים מאליפיי, גוגל, HSBC, סקוור וולס פארגו.

 

תזמון –

eBay החלה בתהליך זה בשנת 2018 בצפון אמריקה והמשיכה בהדרגה לשאר היבשת ושאר העולם.

בשנת 2021, eBay צופה כי העבירה את רוב כל לקוחות מרקטפלייס לתשלומי הניהול החדשים.

מוכרים באיביי בנוף ביניים יהיו, לרוב, דומים מאוד כמו היום. לדוגמא, מוכרים לא יצטרכו לשנות את חשבונותיהם ב- eBay. המוכרים ימשיכו להיכנס לאיביי ולנהל את הרישומים שלהם כפי שהם עושים כיום. כאשר eBay מתחילה לתשלומי ביניים, המוכרים יכולים לצפות לראות לוחות מחוונים ויעילים חדשים וייעילים הכוללים תשלומים – הכל בתוך eBay.

הדרך בה מוכרים מתקשרים עם eBay תהיה דומה. מוכרים אינם צריכים לשנות את חשבונות eBay שלהם. המוכרים ימשיכו להיכנס לאיביי ולנהל את הרישומים שלהם בדיוק כמו עכשיו. כאשר eBay מתחילה בתשלומי ניהול ביניים, המוכרים יכולים לצפות לראות לוחות מחוונים חדשים ויעילים הכוללים תשלומים – הכל בתוך eBay.

כללי

  • כרגע eBay עוברת לתשלום מנגה. eBay תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המוכרים על מנת להבטיח שהתשלום החדש, יתר על כן המוכרים יבינו את משמעות השינוי הזה.
  • כדי לאפשר תשלומי מוכרים בחשבונות eBay, המוכרים צריכים לצפות לספק נתונים נוספים הקשורים לתשלומים ומעבר ל- eBay.
  • המוכרים יידרשו לבצע את כל השלבים הדורשים לניהול התשלום. צעדים אלה נדרשים להמשך המכירה ב- eBay, התאריך האחרון להעברת התשלום למוני ביולי 2021.
  • המוכרים יכולים ליצור קשר כעת עם eBay ב תשלומים info@ebay.com כדי להתעדכן במאמצי התשלומים של eBay ובעיתוי, לשתף משוב ולשאול שאלות.

eBay צפויה לספק ערך ללקוחות ולשפר את חוויית הקנייה, עלויות ושינוי יעילות. eBay מחויבת להדריך לקוחות מקרוב ובצמוד לטובת מעבר פשוט.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply